Είναι το ATHENA τόσο κακό όσο λένε;

Ωραίο πράγμα να είσαι γόνος, βρίσκεις την "επιχείρηση" του μπαμπάκα έτοιμη και γιολάρεις μέχρι τελική πτώσης. Παγκόσμιο το φαινόμενο το δίχως άλλο, εδώ τουλάχιστον δεν μπορούμε να κομπάσουμε για τις δικές μας μόνο "fuck me like a bunny" δηθενιές. Ευτυχώς δηλαδή...
Η τελευταία- κάτι σαν ταινία- ταινία του Ρομέν δικαιώνει όλο το αρνητικό σούσουρο που έχει ξεσηκώσει. Ένα έργο για το γκέτο των μεταναστών σου λέει, πλησιάζει το συμβολισμό του "Μίσους"; Ούτε κατά διάνοια. Μήπως το εκπληκτικό στυλιζάρισμα των "Αθλίων"; Πάλι όχι. Γιατί; Γιατί καταρχάς ο τύπος δεν έχει ιδέα από δραματουργία. Ένας αχταρμάς μισοτελειωμένων ιδεών (συνεπικουρούμενες από άθλιες ερμηνείες) που δεν φτάνουν ούτε μέχρι το περίπτερο. Μια δράση που κι αυτή καταντάει...βαρετή (και θέλει προσπάθεια για να το καταφέρεις). Αν δεν ήταν ο Ρομέν με λίγα λόγια η ταινία δεν θα έφτανε ούτε μέχρι το διαγωνιστικό του Καρλόβι Βάρι. Αντιγράφω εδώ το σχόλιο του σκηνοθέτη Δημήτρη Αθανίτη:"Με πολύ θράσος, αρκετό χρήμα και άνευ όρων σπρώξιμο, ο υιός ξεπατικώνει αντίστοιχη ταινία και στήνει σώου από μολότωφ και ιαχές. Η ταινία κάνει επίσημη πασαρέλα στο φεστιβάλ Βενετίας και διαθέτει τον "κλείνω-το-μάτι" τίτλο 'Αθήνα".
Εν κατακλείδι τι αφήνει πίσω της η Athena, ένα άνευ προηγουμένο κράξιμο από κριτικούς και κοινό που εν ολίγοις μπορεί να λειτουργήσει και ευεργετικά καθότι bad publicity is a good publicity, μόνο που στη συγκεκριμένη περίπτωση η ίδια η ιστορία θα είναι αυτή που θα την τοποθετήσει στο χρονοντούλαπο όταν κατακαθίσει ο κονιορτός...

Σχόλια