Η απάντηση του Δημήτρη Χριστοδούλου της On time books στο Καρτέλ

Μετά το άρθρο που δημοσιεύτηκε για την On time books λάβαμε από τον υπεύθυνο της την παρακάτω επιστολή. Αν και βρίθει από συντακτικά λάθη (τα οποία θεωρούμε πως προδίδουν το ποιόν του "οίκου") τη δημοσιεύουμε αυτούσια καθώς σεβόμαστε την αντίθετη γνώμη και τον αντίλογο αφήνοντας τους αναγνώστες να βγάλουν τα δικά τους συμπεράσματα...
"Καλησπέρα. Ονομάζομαι Δημήτριος Χριστοδούλου και μου έστειλαν κάποια άρθρα σας. Πιστεύω ότι έχετε επίγνωση του τι γράφετε την στιγμή μάλιστα που κανείς δεν ζήτησε από εμένα να απαντήσω σε ερωτήσεις, όπως γίνετε σε σοβαρές δημοσιογραφικές προσπάθειες. Βιάστηκαν και άλλοι και εσείς αλλά δεν ρωτήσατε ποτέ την πλευρά που κατηγορείτε. Φυσικά έχετε κάθε δικαίωμα να λέτε ότι θέλετε αλλά θα υποστείτε τις συνέπειες. Οδό για αποδείξεις θα ήθελα πολύ να δω τι θα έχετε να πείτε, όταν δείτε αποδείξεις κλοπής που θα τρελαθείτε, μόνο που κάνατε το λάθος να πάρετε θέση. Εγώ δεν θα σας προσβάλλω έχετε ακόμα το δικαίωμα να ακούσετε την πλευρά της εταιρείας και μήπως πρέπει να σεβαστείτε ότι έφτασαν σε 163 χώρες από δικές μου προσπάθειες έργα που ούτε στα Βαλκάνια υπήρχαν. Γνωρίζετε ότι η κυρία που λέτε άρρωστη σε έναν μήνα κυκλοφορίας λόγω ασθενείας ζήτησε και πήρε χρήματα λες και είχε πουλήσει χιλιάδες. Να ξέρετε ότι για διαφυγόντα κέρδη θα κριθούν όλοι, τα συμβόλαια που έκλεινε κρυφά ο μεταφραστής ή το screen shotπιυ ανέβασα και φαίνεται ξεκάθαρα ότι Κλέβει και βλάπτει την εταιρεία δεν τα γράψατε ποτέ. Αφού μου έχεις αρνηθεί ως blog να πω και να δείξω δεδομένα που θα σας φέρουν στην θέση του κατηγορούμενου, πολύ απλά συνεχίστε. Να είσαστε καλά. Με λέτε απατεώνα χωρίς καμία απόφαση σε 4 χώρες εναντίον μου και νομίζετε ότι θα κάθομαι για πάντα να σας ανέχομαι. Όταν βγουν οι αποφάσεις, όχι όσα μεταξύ σας λέτε δυστυχώς κάνατε ζημιά μεγάλη και απλά θυμηθείτε πόσες εταιρείες έχουν κλείσει κάνοντας το ίδιο λάθος με εσάς. Δεν ξέρω καν αν είσαστε δημοσιογράφοι αλλά σε 163 χώρες δεν τα φτάσατε εσείς κάποια βιβλία."
Υ.Γ: Στο επίμαχο άρθρο δεν αναφέρθηκε πουθενά η λέξη απατεώνας, αντίθετα καταγράψαμε μαρτυρίες τις οποίες συλλέξαμε και μάλλον από αυτές ο κύριος Χριστοδούλου εξήγαγε το συμπέρασμα...

Σχόλια

  1. Mπα; σε 163 χώρες κυκλοφόρησαν τα έργα της On Time;
    Να μας εξηγήσει λοιπόν γιατί το δικό μου και 45 άλλων συγγραφέων δεν έχουν καταφέρει να βγουν στο φως της ημέρας παρόλο που έχω στη κατοχή μου email στα οποία ο ''εκδοτικός'' με διαβεβαίωνε ότι η κυκλοφορία του έργου μου ήταν απλά θέμα χρόνου; Και γιατί ποτέ δεν μπήκε στο κόπο να ζητήσει το εξώφυλλο που του είχε έτοιμο η συνεργάτιδά μου και είχαν συμφωνήσει να το χρησιμοποιήσουν παρόλο που του είχαν δοθεί τρόποι επικοινωνίας μαζί της;
    Δυσκολεύομαι να πιστέψω πως ένας εκδοτικός κυκλοφορεί βιβλία Ελλήνων συγγραφέων σε τόσες πολλές χώρες και να ετοιμάζεται να κυκλοφορήσει ένα δικό μου χωρίς εξώφυλλο.
    Μηνάς Τσαμπάνης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου